nilssonjennipher

* just like a wavin' flag

Publicerad 2010-07-11 15:42:51 i VARDAG,

vi kom iväg i bra tid igår, vilket resulterade i att vi fick gjort mycket. fick med oss i stort sett allt, nu är det bara min garderob som återstår att packas ner och ta med, sen har vi allt på plats. hade blivit jättefint med dom nya tapterna, helt perfekt. är hur nöjd som helst! längtar ännu mera tills allt kommer i ordning, för det kommer bli så sjukt fint. finare än vad jag först trodde. vet att jag tjatar om detta, men det är ju så kuuul! höhö.

vi fick monterat ihop köksbordet + stolarna, hallbyrån & så fixade pappa ihop sängen och sängborden. i fredags fick jag ett mindre frispel när jag på egen hand skulle försöka få ihop stolarna. fyfan vilket HELVETE det var. ingenting passade, ville bara ta stoljäveln och kasta ut den från balkongen. men andreas fick lugna ner mig lite och när vi båda gjorde det gick det relativt smärtfritt. och fina är dom. tur att jag inte gjorde som jag först tänkte. lite tråkigt att ha ett köksbord men inga stolar kanske?



var hemma i töre vid 5 nån gång, vilade lite & åt middag. sen fick vi skjuts till kalix, for en snabbis till danne där han, tomme & nike var. jag och jennifer sminkade oss och sen for vi ner på bowlingen. dessvärre förlorade jag både interna tävlingen mot andreas, och så förlorade också vårat lag. men var ändå kul, trots detta. efteråt gick vi till nike & där var vi tills det var dags att gå på hotellet, som faktiskt var rätt kul. tror jag...?

nåt som däremot inte är lika kul är att jag jobbar idag. det är hemskt på ren svenska! jag mår skit, jag är trött, jag är hungrig, jag vill ligga ute, jag vill vara HEMMA.
fyfan för att jobba helger! hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela