nilssonjennipher

* nobody said it was easy, but no one ever said it would be so hard

Publicerad 2010-07-14 16:46:58 i VARDAG,

eftersom vädret inte blev som jag tänkt mig passade jag istället på att rensa ur min proppfulla garderob. hälften av alla kläder har typ legat utspritt över hela mitt golv & det har sett ut som ett bombnedslag - på riktigt. så det var verkligen på tiden. blev till slut en full svart sopsäck som jag rensade bort. flera gånger under tiden höll jag fan på att åt vissa plagg. fattar inte ens att man kan köpa sådär fula kläder?! riktigt skrattretande faktiskt.

bara 4 timmar kvar nu på jobbet, sen blir det gasen i botten hem & packa bilen full med grejer och sen blir det raka vägen till tuna. är ledig hela dagen imorgon så då ska jag FAN se till så att nånting händer i lägenheten. får passa på dom få chanser man faktiskt får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela