nilssonjennipher

* just gonna stand there and watch me burn

Publicerad 2010-07-16 09:34:18 i VARDAG,

vaknade redan vid halv 10 igår, eftersom att morgonsolen skiner rätt jävla in i sovrummet. och nån rullgardin hade vi inte hunnit skaffa så det var helt omöjligt att sova nåt mer. men var ju egentligen lika bra att jag inte sov bort hela dagen. gick upp, åt frukost, såg hur fint väder det var, insåg att våran balkong endast har kvällsol = p-a-n-i-k-. hade ju tänkt ligga ute & få lite sol innan jag skulle sätta igång med arbete. men...

SMART SOM JAG ÄR...

hittade jag ändå ett perfekt solställe - inne i gästrummet! eftersom att fönstret går att öppna helt så var detta ett jättebra ställe att ligga och pressa på. solen låg verkligen perfekt in i rummet & jag kan lova er att det stekte på minst lika bra som om jag hade legat utomhus. höhö. tur man är påhittig. så lite sol hann jag få mig iallfall, hihi.

& sen satte jag igång med att "renovera" eller vad man nu kallar det. packade upp alla glas, tallrikar & bestik & satte in allt sånt i skåpen. överträffade mig själv en aning då jag till & med lyckades använda en borrmaskin UTAN att totalt kaosa! riktigt duktigt. så nu är köket KLARTTTT! alltså helt klart, till & med gardinerna är uppe. & svinfint är det! vårat sovrum börjar också ta form. det enda som återstår är att sätta upp väggorden & hänga upp TV:n på väggen, sen är det rummet också finito.

det går framåt, vilken skön känsla.

bilder KOMMER! ska försöka komma ihåg att ta med kamera + sladd hit till jobbet i helgen så ska jag nog hinna lägga in dom då.



sen har jag verkligen världens bästa pojkvän!
måste bara få säga det.

älskar dig! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela