nilssonjennipher

* you know that I love you boy, hot like Mexico

Publicerad 2010-07-20 08:04:33 i VARDAG,

andra dagen i rad jag faktiskt tar mig upp i bra tid, har hunnit sminka mig & det mina vänner, tillhör inte vanligheterna. höll seriöst på att somna när jag körde hit, fick sätta radion på typ högsta volym för att hålla ögonen öppna. men jag överlevde, som ni kanske märker. höhö.

har sökt komp idag, så jag kan sluta vid 3 istället för halv 5. skulle vara fett skönt, inte för att halv 5 är speciellt länge det heller, men ändå. tror amanda & heidi ska till luleå & shoppa, så senare i eftermiddag/ikväll får jag nog finfrämmande på tunastigen.

beställde förresten från H&M igår...

  
   
   

Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra! :) ♥

Publicerad 2010-07-20 10:50:37

Så lite så! :) det går jätte bra, hon är så snäll. Får sova hela nätter och hon skriker nästan aldrig, förutom när hon inte får tissen med engång :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela