nilssonjennipher

* thanks for loving me, cause you're doing it perfectly

Publicerad 2010-07-27 08:39:45 i VARDAG,

varför ska det alltid vara så svårt att uppdatera under helgen?!

får väl göra som jag alltid gör på måndagar, alltså skriva ett kilometerlångt inlägg. det går väl det också antar jag.

i fredags kom ju som sagt var sandy "hem", eller vad kallar man det? även fast hon bor i västerås så känns det precis som att hon bara är där & hälsar på, på nåt konstigt sätt. & varje gång man träffas, även fast det blir flera veckor och månader emellan gångerna är det precis som att man aldrig varit ifrån varandra. precis som att allt är sig likt.



for till heidi direkt jag slutade jobbet, sökte komp så slutade redan halv 4. hämtade mat från kina, duschade & gjorde oss klara innan alla andra kom. drack vin, pratade skit & hade det allmänt bra. åh vad jag tycker om mina vänner! verkligen världens bästa. vet att jag säger det för sällan, men ni är så sjukt underbara allihopa! ♥

for på B4 vid halv 12, vilket SÖG. var typ inte en kotte där, så jag & amanda bestämde oss för att gå på lilla. inte för att det var mer folk där, men ändå. var ganska kul. fick skjuts hem till töre av jens, fick en chock då jag såg mamma & pappa sitta vid köksbordet klockan typ halv 3, hade lätt varit på fest. tyckte jag var lite kul, höhö.

vaknade rätt tidigt på lördag, vilket var tur, eftersom det för första gången på väääldigt länge var fint väder ute. jag & ante for och åt pizza och sen gasade vi iväg till luleå. for på aronsbadet & låg där och solade ett par timmar. vågade till & med bada (!) och så spelade vi minigolf också, jävligt överskattad "sport", eller lek kanske man säger.

på kvällen grillade vi, FETT gott. och sen gick vi runt tuna & kollade på alla hus. inte lite fint alltså, helt sjukt. skulle jag inte tacka nej till kan jag ju säga. blev alltså en jäkligt lugn kväll, skön..t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela