nilssonjennipher

* when I get older, I will get stronger

Publicerad 2010-07-05 13:19:36 i PARTY,

har haft en riktigt rolig helg, trots att jag varit äckligt bakis både på lördag & hela dagen igår. men det har det helt klart varit värt! i fredags blev det lite grann av en impusfylla, amanda & jenny fick "lurat" med mig till boden. var på förfest hos david, jag, ante, amanda, jenny & fanny. fick skjuts till boden & var där på området, gick mellan några öltält och när själva området stängde gick vi till nån krog, kommer inte ihåg vad den hette. men var i alla fall svinkul hela kvällen.

   


träffade förresten självaste danne larsson



vaknade i tid på lördagmorgon, typ redan vid 10. väckte gubben, slet oss upp från sängen & så for vi till happis. började på jysk, köpte köksbord, tv-bänk, skrivbord, hallbyrå & massa andra smågrejer. for sen och åt på max, innan det var dags för ikea. från en början var det riktigt kul där, men ju längre tiden gick - desto jävla jobbigare blev det. var så less på slutet att jag seriöst höll på att börja grina, haha. men vi fick med oss det mesta. orkade inte plocka på mig alla prydnader & småtjafs dock. så blir en tripp på torsdag (enda lediga dan denna vecka!!!) för att få med det sista.

var hemma vid 7-tiden. slog igång grillen omgående, sen kom jenny & amanda och så grillade vi. fett gott. lite senare dök även heidi, alle, david, anton & fanny upp. förfestade var hemma hos oss, dök upp lite annat folk också, innan det var dags för puben, som var riktigt jävla kul! bra musik, mycket folk, bra stämning. och SJUKT varmt! lökade som ett as där inne. som en bastu.


 


resten av bilderna får ni se på facebook, nu måste jag återgå till telefonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela