nilssonjennipher

* why can't you see me?

Publicerad 2010-07-21 09:31:01 i VARDAG,

lyckades få 1½ timmes komp igår, fick alltså sluta klockan 3 som jag ville. tankade (JÄVLIGT DYRT) och sen gasade jag raka vägen till luleå. mötte upp amanda i stan, gick på stan ett tag. hittade ingenting, eller rättare sagt så hade jag inte råd med nånting, pinsamt men sant. köpte endast hårfärg, en pincett & en pennvässare. så jävla kul shopping alltså. höhö. när vi var klar på stan gick vi på waldorf & åt romantisk middag för 2, jag tröck i mig en kebabpizza, jättegott.

for på storheden en snabbis & sen for vi till läggan. hon färgade mitt hår & resten av tiden satt vi bara och pratade och jyrade som vi alltid gör. riktigt trevligt. nu vill jag ju att alla mina andra vänner också ska komma och hälsa på! saknar er. fattar inte hur sandra överlever så långt bort från alla vänner...

världens bästa tjejer ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela