nilssonjennipher

* you know I'll wait for you, if it takes a lifetime to do

Publicerad 2010-07-29 08:53:57 i VARDAG,

blev litttte stressigt på morgon när jag vaknade halv 7 & skulle vara på jobbet klockan 7, älskar att stiga upp två minuter innan avfärd. hann nätt och jämt kasta på mig kläder & borsta tänderna. men jag hann ju, vilket ju är huvudsaken. sen att jag ser ut som ett arsle är väl då en annan femma. men tror alla här har vant sig med att jag 9/10 dagar kommer helt osminkad med lodiskläder. helt ärligt kunde jag ej bry mig mindre heller.

lite pirrigt i magen känns det faktiskt, imorgon åker jag & mamma ner till normaling för att häma nellie. ska bli sååå kul! även fast en hel dag i bilen kanske inte är det roligaste man kan göra på sin enda lediga dag, så vet jag ju att det kommer vara värt det såfort jag får se lillan. åh! hihii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela