nilssonjennipher

* you're the best damn girl in the whole wide world

Publicerad 2010-07-28 17:02:48 i VARDAG,

fan, här på bloggen händer ju inte mycket alltså. jävligt osugen på att blogga just nu, vet inte riktigt vad jag ska skriva. men ska göra ett tappert försök att kladda ner några rader iallafall.

idag fyller min lilleman charlie hela 6 månader! fattar ni, han är knappt ens kattunge längre. tycker det har gått på tok för fort! han har i alla fall fått vara en sväng till farbror doktorn imorse. han har varit röd & irriterad i tandköttet och luktat S-K-I-T ur munnen, så mamma & emelie for med han till veterinären. hon sa att det mest troligt berodde på att han håller på att tappa sina bebiständer & att det är därför det har blivit lite inflammerat. fick en tandkräm så nu ska jag minsann börja borsta gaddarna på han! haha, ni hör ju. ganska kul.
 
slutar jobba på en halvtimme, då blir det middag på kina med brudarna. är sjuuukt hungrig så kan lova er att det kommer smaka sickt bra. nä, nu ska jag återgå dom sista minutrarna till telefonen. pöss!

PSSSST..... 19 dagar kvar till CYPERN!
på fredag måste jag fara & förnya mitt pass!


lav jooo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela