nilssonjennipher

* you're the best damn girl in the whole wide world

Publicerad 2010-07-09 09:29:31 i VARDAG,

blev lite mer från IKEA än vad vi först tänkt oss... men nu är allt inhandlat. nu fattas det bara att lasta allt på släp & börja köra grejer till tunastigen, vilket händer redan ikväll! så har vi riktigt tur hinner vi flytta allt & packa upp allt imorgon. VILKET i sin tur betyder att vi kommer vara inflyttade... jävligt snart! fyfanken vad roligt, och hur jag längtar. kommer bli så fint, ska knäppa massa bilder på hela läggan när vi fått monterat upp allting och kommit på plats.

sen då..

inflyttningsfest?
när?

kanske är bäst att vi väntar till luleåkalaset? eftersom jag fick mitt schema i förrgår fick jag även veta att jag är ledig HEEELA helgen! fredag, lördag & söndag. guld!

& det fina humöret håller i sig. inte ens att jobba idag känns speciellt jobbigt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-09 10:22:39

åh vad roligt för er! det är ju svinfint på tuna, jag och robin bodde ju där ett tag innan vi flyttade till töre :p

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-07-09 14:19:36

kan du vara själv ju! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela