nilssonjennipher

* baby I'm too lost in you

Publicerad 2010-06-03 18:13:43 i VARDAG,

hemma igen efter en riktigt rolig "klassresa" eller vad man ni ska kalla det. hunnit med en hel del, ingenting som jag orkar gå in nåt vidare närmare på just nu. har suttit på en bussjävel i en hel evighet, eller i alla fall drygt 5 timmar. har velat DÖ mer än en gång, men vi tog oss fram till slut. bilder + uppdatering om vad vi sysslat med kommer mest troligt nån gång under helgen.

sen måste jag komma till skott, anledningen till att jag skiver blogg nu är för att jag ÄNTLIGEN får säga det! har hållt inne en FET hemlighet en hel vecka. har velat säga vareviga dag men tvingat mig själv att inte säga nåt, eftersom jag faktiskt lovade alexander. men nu har han alltså äntligen sagt;

jag, andreas, heidi & alexander ska fara tillsammans till cypern!
kommer bli så jävla kul!

förra fredan när heidi jobbade kväll for jag & ante hem till dom, och bokade resan med alle. så den 16 augusti sticker vi 4 iväg, & jag håller seriöst på att längta ihjäl mig! nu kan jag och heidi börja planera lite bättre. har varit jobbigt att inte få säga nåt under hela veckan! varit tvungen att försöka prata bort mig hur många gånger som helst när heidi börjat prata om att hon också vill fara på utlandet. har velat säga direkt att "men heidi, du SKAA ju med oss på utlandet!" men inte det, jag har minsann varit tvungen att hålla tyst. roligt ändå, för kan ju säga att hon var ganska så jävla glad när hon ringde & sa till mig alldeles nyss.


 

fybubblan alltså! helt sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela