nilssonjennipher

* but still, you live inside of me

Publicerad 2010-06-10 10:25:17 i VARDAG,

lyckades ställa till med ett riktigt KAOS igårkväll. for till heidi & skulle fixa till min studentklänning, den behövdes sy in + göras kortare. heidi fixade det förstnämnda, när jag sen skulle försöka klippa den rakt där nere gick allt åt helvete. blev snett & jävligt, dessutom för kort. förstörde alltså min egen studentklänning, just snyggt! två dagar före självaste studenten dessutom. fick lite panik, visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.

meeen...

heidi som är en räddare i nöden, rotade lite i sin garderob & hittade en jättefin klänning som jag får låna på fredag! fatta vad bäst, annars hade jag ju fått vara spritt språngande näck på utsläppet. för tror knappast att det hade funnits några klänningar kvar i luleå. så TACK som fan gumman! ♥


Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2010-06-10 10:27:17

Söto ;)

Postat av: sassa

Publicerad 2010-06-10 11:21:32

tur att heidi finns :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela