nilssonjennipher

* cause it's getting late

Publicerad 2010-06-17 12:05:56 i VARDAG,

sitter på jobbet & håller ordagrannt på att hungra ihjäl! magen bara skriker och det gör typ ont för att jag är så hungrig. fast har lunch 12.15 så tills dess borde jag väl kunna överleva, kanske? jobbar till 16.30 & direkt jag slutar ska jag på hår och naglar och ta ut mitt löshår. känns både jävligt skönt & jävligt hemskt på samma gång. vill ju inte vara korthårig, men samtidigt så vill jag inte ha kvar den här risbusken. har ju haft den i snart 6 månader så är ju inte så konstigt att den är rätt sliten ändå.

men har köpt clips av eve så dom kommer jag antaligen använda flitigt varje gång det är lite "finare" tillfällen, annars får jag väl bara gå med en liten svans varje dag tills det vill växa ut till normal längd.

annars längtar jag sjukt mycket till helgen! lovar att det kommer bli svinkul, som det alltid är när vi tjejer är samlade. känns som att det var länge sen vi gjorde nåt kul tillsammans. även fast det kanske inte var så länge sen, haha. nåja, kul ska det bli i alla fall! på fredag ska vi vara hos heidi & grilla och förfesta innan vi far ner till "området" eller vad man nu ska kalla det. & på lördag vet jag inte riktigt... men nåt kul blir det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela