nilssonjennipher

* för vi har tagit studenten

Publicerad 2010-06-09 12:11:04 i VARDAG,

efter att jag ätit lite middag & duschat började jag må lite bättre. kvällen blev till slut riktigt rolig hemma hos moa. var bara jag & jennifer som riktigt hajat grejen med utklädsel, men vad spelar väl det för roll egentligen. spelade "med andra ord", lite ölspel & sen gick vi ut och spelade lite brännboll, men var för kallt så vi gick tillbaka till moa istället. vid 1-tiden kom våran skjuts, då blev det raka vägen till valhalla, tryckte i mig några mackor och drack typ 3 glas mjölk före jag gick och la mig med ante. är faktiskt inte det minsta bakis idag, eller lite seg, men det är man ju alltid. blir dock nyktert för min del ikväll, ska bli skön..t.

ikväll blir det istället att gå & kolla på balen. jag ska alltså inte gå, och jag ångrar mig inte det minsta. skulle inte ha känt mig bekväm för fem öre, så är väl lika bra att sprara dom pengarna till något annat.

nu ska jag alldeles strax tvätta bort gårdagens smink som jag var för lat för att orka göra inatt, sen ska jag dra på mig kläder & ta mig en liten promenad in till stan för att besöka solariet. kommer knappast hinna få någon fin bränna tills på fredag, men är väl bättre att vara halvblek än totalt kritvit.

TAGGA NU TILL FREDAG ALLA BF3;OR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela