nilssonjennipher

* hey soul sister

Publicerad 2010-06-06 14:29:22 i VARDAG,

har inte haft såhär dålig statistik på hur länge som helst, men det är ju faktiskt inte så konstigt med tanke på hur lite jag faktiskt skriver nu för tiden. orkar bara inte, finns så mycket annat jag hellre gör än att sitta här & skriva meningslösa rader. nåja, skriver nu bara för att jag har så lite att göra på jobbet. är riktigt lugnt & skönt här idag, inte många samtal i timmen som kommer in vill jag lova.

imorgon drar STUDENTVECKAN igång, ska bli så sjukt kul!

börjar redan imorgonkväll då vi ska & grilla, spela kubb, mysa osv i storön med klassen. kvällens tema kommer att vara "tjuvar & banditer", jag siktar på en typ björnligan-look tänkte jag, fast med svarta byxor/leggings och en svartvit-randig tshirt.




& sen på tisdag ska vi vara hemma hos moa & ha en liten spelkväll med massa gott att både äta & dricka. då är kvällens tema "kändisar" och jag har inte riktigt bestämt mig, men lutar åt att jag klär ut mig till kat von D, vet inte riktigt vad jag ska ha för kläder isånnafall, men nog tror jag att jag kan rota fram något som passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela