nilssonjennipher

* I don't really want, I don't really need it

Publicerad 2010-06-24 13:10:57 i VARDAG,

alltså. vädret idag?! svinVARMT, typ vinstilla & inte ett moln på himlen. och här sitter jag, på jobbet. heidi & jennifer är lediga, tror ni inte att dom håller på att lusta mig med en massa mess om hur skönt det är att ligga ute och sola. inte okej! dessutom jobbar jag till 21 ikväll, känns ju sådär lagomt kul...

... MEN

jag är ju faktist ledig heeeela helgen! & dom har lovat rätt bra väder, så då ska jag passa på att sola uta h-vete. annars finns ju alltid solarium. men kul det är då, nej? jag vill ligga ute & pressa och äta vattenmelon som alla andra verkar göra idag. nåja, bara bita ihop & hoppas att väderprognoserna för helgen håller så kanske jag hinner få lite sol.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela