nilssonjennipher

* let's pretend like I had never dreams of beeing a rapper

Publicerad 2010-06-14 07:38:10 i VARDAG,

börjat jobba klockan 7 imorse, var inte speciellt pigg då väckaren ringde. hade gärna legat kvar & myst med hjärtat, men what to do när plikten kallar, höhö. skönt att sluta tidigt i alla fall. nåja, imorgon får jag ju sova lite längre i alla fall, börjar inte förrän 9.

kom just att tänka på att det är MINDRE än 1 månad kvar tills jag & andreas flyttar till luleå. ska bli så himla kul! eftersom att han sålt sin lägenhet nu kommer vi vara tvungna att bo hemma hos mig ett tag. bara så lulebo hinner tapetsera klart tills vi flyttar in så vi slipper bo mitt i allt kaos. längtar som ett as, tänk vad kul att fara på ikea! visst gubben? höhöö. nä men seriöst, jag kan knappt bärga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela