nilssonjennipher

* so don't try to change me, why would you change me?

Publicerad 2010-06-08 18:14:04 i VARDAG,

var riktigt kul igårkväll, spelade beachvolley, kubb, brännboll octh resten av kvällen satt vi bara vid brasan och hade det mysigt. var hemma i säng kring typ halv 2 kanske? eller där ikring iallafall. tidag har det varit "jakten på guldägget" som självklart NV-fjantarna vann. blir så irriterad, kul det är när hela juryn består av nvlärare. men vi med vårat BF/HP/BP lag kom i alla fall på en värdig 3:e plats.
fast vi borde ha vunnit!


har varit enormt bakis hela dan, jag mår fortfarande SKIT. vet inte riktigt hur jag ska hitta lust att dricka ikväll också, men får hoppas att jag kommer igång när jag börjar klä på mig. ska ju som sagt var klä ut mig till kat von D ikväll, bäst jag sätter igång med sminket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela