nilssonjennipher

* för vi har tagit studenten, FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Publicerad 2010-06-13 18:09:35 i VARDAG,

studenten är absolut det ROLIGASTE jag nånsin gjort!

tyvärr gick allt för fort, skulle gärna göra om allt en gång till. det är ju trots allt detta man sett fram emot i 3 hela år. blir helt lycklig bara av att se på bilderna, se på den här så förstår ni nog vad jag menar:



vi började med champagnefrukost hemma hos josse, som bestod av frukt, kex & ost. (och framför allt alkohol) samlades redan klockan 8 så när vi sen skulle på skolan för att fotografera oss efter 10 hade iallafall jag hunnit få i mig en hel del. väntan som blev från fotot till lunchen spenderades med fest i 221 = mer alkohol. under lunchen delades stipendium ut, esteterna sjöng lite grann & så hann jag även med att gråta en liten skvätt.

klockan 2 var det dags för utsläpp, som självklart vi BF;are gjorde klart bäst, hähä. kramades lite med familjen, & sen var det dags för att åka ner till stan. hade fixat vårat flak dagen innan, blev riktigt snyggt måste jag säga. sjöng & gapade hela vägen från skolan ner till folkan, allt från "små grodorna" till "vi har tagit studenten". lyckades med en snygg grej då jag skulle av flaket, flög ner för stegen, skrapade upp armbågen lite grann.



sen hade jag även lyckats med att tappa bort min mobil så den fick vi fara & leta runt om i kalix. sen ringde jennifer "men jennfi, kommer du inte ihåg? du la ju telefonen i min väska för att du inte skulle tappa bort den".

oooops... men ja, jag hittade den ju i alla fall! höhö. sen bar det av hem till töre. for förbi shell & hämtade en pizza innan vi var hemma, eftersom att lunchen bestod av rostbiff & potatissallad, vilket jag inte fick i mig mycket av. vid 6 kom sen alla gästerna. bjöd på smörgåstårta & sen hade pappa varit gullig och bakat två vanliga tårtor också.

hemma drack jag drack VIN av alla sorter. vet inte varför jag valde att dricka det men just då tyckte jag att det smakade riktigt bra! blev lite presentöppning & sen vid typ 8-tiden skjutsade syrran mig och ante till kalix. jag for direkt till josse där vi körde lite förfest/fest/efterfest (vad fan kallar man det?!) innan det var dags för B4. där var det svinigt kul, helt sickt med folk i alla fall. typ bara studender dock, så förstår om amanda & fanny inte hade så jävla roligt. men det hade i alla fall jag!

oj, det här blev betydligt längre än vad jag först tänkt. tror jag avslutar nu & så får jag skriva mer lite senare. nu ska jag lägga mig och vila min slutkörda kropp (haft match idag, & VI VANN!) i väntan på att andreas ska komma hem från träningen. pöss!

har förresten lagt in dom flesta bilderna på facebook, så ni får gå dit & snoka.


jag & snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela