nilssonjennipher

* when you're lying here in my arms

Publicerad 2010-06-15 13:00:12 i VARDAG,

fick morgonen lite förstörd efter att fått reda på att bremberg skrivit 2-års kontrakt med äckel-HV. kommer aldrig kunna smälta detta, fast självklart kommer jag alltid tycka att han är lika bra. även fast han råkar vara världens idiot som inte kommer tillbaka till djurgården. men ja, bäst kommer han alltid vara i mina ögon. & självklart måste jag ju önska han lycka till i framtiden.

blir ändå gladare när jag tänker på att det "BARA" är 62 dagar kvar tills det bär av till cypern! jag & heidi roar oss med att beställa sommarkläder här på jobbet. blir bara mer & mer sugen att fara när vädret är så här dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela