nilssonjennipher

* here I stand, helpless and left for dead

Publicerad 2010-06-21 17:56:35 i PARTY,

det här blir mitt 1000e inlägg, tänkte bara om ni ville veta, he-he...

börjar med att säga att jag haft en sjuuukt bra helg, roligaste på jäkligt länge! bara synd att det varit så pissdåligt väder, regnade både på fredag & lördagkväll, men annars har det varit hur bra som helst.

var ju som sagt var hemma hos heidi med ett helt gäng snygga brudar i fredags. grillad kyckling + klyftpotatis + tzatsiki + sallad = FETT GOTT. förfestade, & efter 11 nån gång fick vi skjuts ner till stan. gick in på området, var på B4 ett tag, såg drängarna ett tag, satt i ett öltält ett tag & sen avslutade vi kvällen på hotellet ett tag. gick hem till ante & eftersom jag lovat jenny att hon skulle få sova med oss fick jag vackert hålla mig vaken medans hon var på 11:ans och åt. var en riktigt snäll flickvän & plockade undan alla ölburkar och flaskor som ante och hans vänner lämnat framme under deras förfest för att inte somna under tiden jag väntade.

(snor lite bilder av heidi i väntan på att mina egna kommer in på datorn)

   
 

vaknade på lördag & var litttte bakis. for och hämtade flottmat och sen var det soffläge typ resten av dagen. vid 3 tror jag det var kom tomme, danne & nyberg som började dricka direkt. själv ville jag bara kräkas vid tanken, var absolut inte sugen att dricka en andra kväll. men... så blev det visst ändå.

jag hoppade in i duschen, sminkade mig & sen öppnade jag min första öl, vilket gick lättare än väntat måste jag säga. jenny kom till ante vid typ halv 7 har jag för mig, och vi stannade & förfestade med grabbarna hela kvällen. riktigt trevligt. for ner på området & där blev det samma visa som fredagen. bf, öltält & slutligen hotellet. for hem typ halv 3 kanske.



& söndagen gick åt till att städa i lägenheten, sen blev det soffan/sängen resten av dagen. på kvällen for vi till töre & hämtade hem lilla charlie som fått vara hemma hos morfar (pappa kåre) under lördagskvällen. lämnade honom där under lördagseftermiddan eftersom jag inte ville ha honom hemma bland en massa fyllare, stackars bebis. så pappa fick agera "barnvakt", vilket han förmodligen bara tyckte var kul, eftersom att mamma & syrran var på tävling nere i sundsvall och han var ensam hemma.

nu har jag 10 minuter kvar av min arbetsdag, sen måste jag stressa hem, äta nånting snabbt innan det är dags för fottisträning.

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2010-06-21 21:11:34

Ditt hår är ju skitsnyggt!!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela