nilssonjennipher

* just gonna stand there and watch me burn

Publicerad 2010-06-23 12:35:14 i VARDAG,

jehee, verkar inte som att nån av mina vänner ville följa med & se bio på måndag trots allt... eller är ni bara för lata/fega för att kommentera här på bloggen? höhö.

hur som helst, idag känns det INTE okej att vara på jobbet. svinfint väder ute, lite jag hade velat vara ledig & ligga ute och sola istället. fast jag ska väl vara glad att jag har ett jobb överhuvudtaget. så klagar gör jag väl inte, är ju ledig hela helgen så får hoppas jag hinner sola lite grann då. ska ut med ante till "hans" stuga i helgen. ska bli trevligt. & på lördag är vi tydligen bjudna på middag hemma hos mamma & pappa i töre. verkar bli en lugn helg med andra ord. inte mig emot!
är absolut inte sugen att festa.



& nån gång under helgen måste jag och andreas börja flytta alla grejer från hans lägenhet hem till töre i väntan på flytten till luleå. vet inte riktigt hur vi ska få tiden att räcka till men får hoppas det löser sig. senast onsdag nästa vecka ska lägenheten vara tömd & flyttstädad. och jag jobbar hela veckan... får hoppas på ett mirakel eller nåt.

gjorde en lite klantig grej imorse.. vi sov i töre inatt & jag hade haft med mina bilnycklar eftersom att nyckeln till lägenheten sitter i samma band & jag var tvungen att låsa.. ja, för att göra en lång historia kort - när vi just kommit till kalix, passerar just kalixbron typ, så kläcker det till i skallen.

...FAN!

glömde visst nycklarna hemma... & bilen behöver man ju. om man vill ta sig till jobbet alltså. & speciellt när ens passerkort till jobbet ligger inlåst i bilen. så vi fick vackert vända om. tur att antes chef är lika mycket av en tidsoptimist som vi är. höhö.



för övrigt så SAKNAR jag mitt långa hår!
svintöntigt, jag vet. men det gör jag i alla fall, trivs inte med kort hår.

oj, vilket långt & meningslöst inlägg det här blev.
bäst jag slutar tråka ut er nu.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-06-23 12:57:11

Kul att ni kommer ut till stugan, men en lugn helg blir det inte om jag känner bröderna bäver rätt! :)

Postat av: Jennipher

Publicerad 2010-06-23 13:02:33

haha ja men dom får supa hur mycket dom vill men jag ska då vara spiknykter :)

Postat av: EMWA

Publicerad 2010-06-23 14:37:41

Haha då är vi två :) Brukar vara den som får springa bakom och se till att de sköter sig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela