nilssonjennipher

* even if you're a million miles away

Publicerad 2010-06-30 10:20:42 i VARDAG,

känns som att det var svinlänge sen vi var & tittade på lägenheten första gången, & nu är flytten i full gång. känns helt overkligt! tiden har gått sjukt snabbt, men jag klagar inte. ska bli riktigt kul, ser fram emot IKEA-trippen som blir på lördag. kommer handla ihjäl mig typ, vet inte hur mina pengar ska räcka till dock...

imorgon ska pappa fara & hämta nyckeln, & ta hem tapetkatalogerna. så på fredag direkt jag slutar jobbet ska jag och andreas fara till luleå och inspektera läggan. måste ju se exakt vad som behövs köpas, och typ mäta rummen och sånt. sen måste vi gå igenom katalogerna & se vad vi ska ha för tapeter. förhoppningsvis hinner pappa börja tapetesera redan nästa vecka. först hade vi bara tänkt byta tapeter i vårat sovrum & sätta en fondvägg i vardagsrummet. men blir nog att göra om allt. är väl lika bra när man väl börjar? tycker då jag iallafall. så att man blir helt nöjd också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela