nilssonjennipher

* you can travell the world

Publicerad 2010-06-28 07:38:04 i VARDAG,

haft en supermysig midsommar ute i skärgårn med antes familj & släkt, den bästa på mycket länge. var fint väder i fredags, men inte kan jag påstå att jag fått nån färg för det. så nu blir det solariet framöver! konstaterat än en gång att jag har världens bästa kille ♥ & att hans familj är huuur bra som helst. går inte att få det bättre än såhär helt enkelt.


♥ ♥ ♥

har dessutom hunnit med att tömma hela lägenheten. trodde jag aldrig! gick fort då man väl började, mamma & pappa var och hjälpte till i söndags, så nu bor ante officiellt i töre. ni skulle bara veta hur bra han trivs, höhö. förhoppningsvis blir vi inte långvariga dock, hoppas att vi kan flytta in i luleå så fort som möjligt. vi har tänkt tapetsera det som ska göras om före vi flyttar in, för att slippa bo mitt i allt kaos. men det ska väl inte ta speciellt länge att tapetsera vardagsrummet & sovrummet? eller jag vet inte, men hoppas inte iallafall.

kort & gott så har det varit en perfekt helg. lugn och skön - precis som jag ville.
nu väntar en 5 dagars arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela