nilssonjennipher

* you wanna be famous

Publicerad 2010-06-07 09:45:10 i VARDAG,



vaknade imorse av en alldeles SJÖVILD liten charles ingvar jönsson som tydligen inte ville att jag skulle sova nåt mer. han har levt om som självaste fan. men fick ju sova ut lite grann i alla fall, skön..t. håller på att leka apport med han nu, han är sjukt söt. ska försöka lägga upp ett videoklipp här om jag är smart nog att förstå mig på det, så håll utkik.

idag har jag lite saker jag ska hinna med. måste till att börja med fara på verkstan med min bil som har lite diverse skavanker som måste fixas, sen blir det gasen i botten till töre, duscha + sminka mig, hämta studentmössan, packa kläder, gasa tillbaka till kalix, fara på skolan för fotografering, därefter stan med jennifer för att hitta present till våran lärare, hem, fixa nån slags middag, fix inför kvällen & SEEEEEN... blir det att korka upp! vädret är väl kanske inte det bästa just nu så får hoppas att det klarnar upp och blir lite finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela