nilssonjennipher

* am I loud and clear, or am I breaking up?

Publicerad 2010-03-01 21:46:27 i PARTY,

sådärja, nu har jag lite tid över att skriva om helgen tänkte jag. började ju hemma hos mig med "förfest" på tre personer, sen just efter 10 kom emil och plockade upp oss och så fortsatte vi mot boden. kön utan förköp var SVINLÅNG, fett skönt att vi hade fixat det så vi fick gå in på direkten.

var hur som helst jättekul på farmen, mycket folk (dock mest äldre) men ändå. såg alcazar ett tag, innan vi ramlade (läs blev fällda av en gammal fyllgubbe!!!) och fick bada i bärs, HAHAHA. tycker det är lite kul, fast är förmodligen bara törebor som fattar det kuliga.

slapp förresten sova själv, ante & vikman kom till boden så jag fick med mig han hem. jag & heidi fick skratta som fan i bilen påväg hem, både fanny & ante hade somnat. ante lyckades för övrigt somna då han satt och åt - med mat i handen, haha.

äh, här har ni bilderna i alla fall,
blev ett väldigt ointressant inlägg känner jag.


  



  

sjukt fula bilder, men vet ni?
det skiter jag iiiiiiiii!

Kommentarer

Postat av: Emma Wallgren

Publicerad 2010-03-01 22:10:00

Det är i så fall andra gånget han lyckats med konststycket att somna med mat i handen på väg hem. Det gjorde han en gång då jag körde hem han från luleå :)

Postat av: sandra

Publicerad 2010-03-02 17:26:51

saknar dig med! :) jag längtar också, kommer nog inte på gaga. har inte råd, lägger hellre pengarna på shopping. är mycket utgifter just den månaden också ;s men jag kommer till sthlm på kvällen och går ut med er ofc ;D

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-03-03 17:13:29

absolut inte! du vet att de är sant :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela