nilssonjennipher

* and when the stars shine so bright

Publicerad 2010-03-29 11:47:46 i VARDAG,

glömde visst bort att skriva nåt igår, låg mest i sängen & soffan hela dan. kvällen blev i alla fall lyckad, jag & amanda gjorde oss färdiga här i lägenheten, sen fick jag ett erbjudande att fara till josse istället. vilket ju lät betydligt mycket roligare än att bara förfesta på 2 pers, så då fick vi skjuts dit och fortsatte. vid 12 for vi ner på hotellet, för en gångs skull var det rätt mycket folk. hade en rolig kväll, var väl hemma i säng kring typ.. 3?

under natten hände ju som bekant för alla kalixbor en så jävla sjuk grej. fattar verkligen inte vars människor har sitt förnuft. så hemskt så jag vet inte ens vad jag ska skriva. jag & ante var och kollade på huset igårkväll, och det var inte mycket kvar där kan jag ju säga. fick helt ont i magen, fattar inte hur fan man kan göra nåt sånt där. oavsett vad nu anledningen var finns det ändå inget som är värt att döda en annan människa för. blir arg bara av att tänka på det. fatta hur kul liv ni själva + era familjer, vänner och så vidare kommer få. hoppas för eran egen skull att ni får ett långt jävla straff så ni har tid att tänka över vad fan det är ni har orsakat...

nåja, finns ju ingenting jag kan göra åt saken, och jag känner inte dom inblandade som tur är. hur som helst, imorse har jag varit & klippt mig, fick bort allt stripigt och äckligt. blev jättenöjd. sen har jag hunnit vara på skolan en kort sväng, & nu sitter jag hemma hos ante och bara väntar på att klockan ska gå. ska iväg och jobba klockan 1, så ska fara ner och kolla om det finns nåt att köpa på affärn som jag kan äta innan jag far.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-29 17:58:02

Hey! Vill/kan/ids du kanske fixa mig en ny design här nån dag då du har tid? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-29 23:20:11

jävla moral fjortis, du säger att inget är värt att döda för, då har du ju inte tänkt så jävla långt, skulle jag vara du hade jag tagit bort inlägget och skämts, men istället kommer du väl inte acceptera komentaren.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela