nilssonjennipher

* anything you can do, I can do better

Publicerad 2010-03-16 20:53:28 i VARDAG,



ikväll har jag äntligen fått färgat bort min utväxt, behövdes big time! så tack till fanny som gjorde det. var & bokade klipptid idag också så snart slipper jag kanske se ut som ett fågelbo på skallen. vore ju lite nice. och nu ska jag bara packa ihop mina saker & fara till älsko, får hoppas han kan bota min huvudvärk. för det gör fan fortfarande ont. kanske behöver jag glajjor?
nä, det tror (hoppas) jag i alla fall inte.

fett bra standard på mina senaste inlägg. fattar inte att ni orkar läsa. eller att jag ens orkar publicera sån här skit. ska försöka förbättra mig, lovar!

Kommentarer

Postat av: Fegon

Publicerad 2010-03-17 04:46:26

Där kom den. "Älsko". Den har man väntat på : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela