nilssonjennipher

* call me a sinner, call me a saint

Publicerad 2010-03-24 17:51:20 i VARDAG,

ville ordagrant imorse när väckaren satte igång 06:01. tog mig inte upp ur sängen förrän typ kvart i sju, då tvingade jag mig upp & stod sen i nästan 20 minuter och halvgrinade i duschen bara för att jag var så trött. och tyckte synd om mig själv. erbjöd ante 50.000 för att fara på skolan och låtsas vara mig, han tyckte jag var snål (antar jag) eftersom han ej nappade på mitt erbjudande. kom för ovanlighets skull i tid till första lektionen, duktiga jag.

hade två lektioner, for till ante, väntade på att klockan skulle bli två. for tillbaka på skolan, hade nk. fick åka BUSS hem eftersom jag smart nog har lämnat & låst bilen hos ante, och haft kvar bilnycklarna i töre. fyfan för att åka buss. jag verkligen HATAR att åka buss. ville nästan börja grina då också, men jag tog mig i kragen. hade ju trots allt trevligt sällskap i bussen. HÄHÄ!



dirr jag kom till byn gick jag till amanda, tiggde mig till middag & nu har jag ganska precis landat här hemma efter att ha varit nere på plan och åkt skrillor med henne & anton. fett kul. tränade på skott idag. ville få tillbaka mina gamla skills. lyckades sådär. fick i alla fall till ett stenhårt slaggis i krysset. på RIKT! fråga anton om ni inte tror mig.

ska hoppa i duschen nu & sen tänkte jag faktiskt börja med någon restuppgift från skolan. har ju ett par stycken att välja bland. kanske man borde göra samhällsuppgiften som skulle vart inlämnad före lovet? känns som en bra idé. synd bara att det är FETT jävla tråkigt.

JAAA förresten. missa inte djurgårdens match ikväll.
19.00 på kanal 9.
lovar att den är värd att se, fullsatt hovet.



inte lite jag hade velat vara där..............
ELLER HADE JAG DET?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela