nilssonjennipher

* cause it's me you, you, me

Publicerad 2010-03-27 15:55:35 i VARDAG,



blev väckt 5 över 7 imorse av mamma, var tvungen att rycka in som stalljours-vikare åt henne. så var bara att lämna värmen under täcket & pallra sig iväg till stallet. men det gick ändå rätt bra, var färdig efter att vi gett hästarna lunchen. så typ vid 12 var jag hemma igen. fick upp en sovande ante ur sängen & så for jag, han och amanda till kalix. var & kollade lite i affärer och så solade jag och amanda. & sen for vi hem och nu sitter jag här. gäspar som ett psyke så jag borde nog hoppa ner i soffan och sova ett par timmar. ska ju orka med kvälls-jouren också.
och sen ska jag orka med att festa. alltså, soffan nästa!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-03-27 19:00:27

ja, men du vet jag jobbar som en crazy kattunge ju! :) jo över helgen, åker på måndag. dax för dig att komma på besök snart tycker jag!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela