nilssonjennipher

* cause we're running out of time

Publicerad 2010-03-18 23:06:03 i VARDAG,

börjar med att konstatera hur bra djurgården egentligen är. inleder kvartsfinalserien med en fin seger på bortaplan, inte med världens mest övertygande siffror dock. men 3-4 räcker till vinst, vilket ju brukar vara huvudsaken, hihi. mackan nilson var som vanligt KUNG på plan. helt sjukt hur bra han är, nästan att han har passerat självaste fredde i mina ögon. men bara nästan! typ det svåraste nån kan göra i mina ögon skulle jag tro. asså gå förbi fredde. ... jaaaaaaa.

vad mer ska jag säga? att det redan är torsdag & snart fredag. att veckorna bara försvinner utan att man ens hinner blinka? och att jag inte klagar det minsta. och att jag längtar jäääättemycket till studenten. fast det tror jag nog redan ni vet. så jag orkar inte skriva det. fast
oj, det gjorde jag ju visst ändå. HÄHÄ!

... standarden på mina inlägg fortsätter att imponera (om man tycker om tvärtom-språket)
- jag måste skärpa mig.

avslutar i alla fall med att säga GRATTIS till en av mina absoluta favoriter
,som fyller 19 år idag, ingen mindre än jennifer W!

grattis stumpan ♥

Kommentarer

Postat av: Fegon

Publicerad 2010-03-19 00:25:31

Hälsa grattis till henne, och att hon är lite av en favorit här också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela