nilssonjennipher

* don't call my name, don't call my name, alejandro

Publicerad 2010-03-06 12:46:10 i VARDAG,

insåg precis att jag lyckats med en liten fail i det tidigare inlägget, låten där det står "alejandro" under är ju inte alls den, det är ju just dance.
så här har ni den riktiga låten som jag hade tänkt lägga in.

 

har varit på ishallen sen halv 10 imorse, har sett några matcher, det är ju företagscup hela dan. ante spelar med bowlingcompaniet/hotellet, och dom vann båda matcherna jag hann se, och han gjorde två mål, bäst som han är, hihi. jag hinner inte se någon mer av deras matcher, ska ju till luleå med anton och se djurgården istället. börjar bli lite nervöst, hatar egentligen att se djurgården-luleå matcherna, för råkar djurgården ha en dålig dag & förlorar mot SKITluleå blir man typ retad tills man dör. på riktigt. så idag hoppas jag att dom inte har en dålig dag, och att mackan nilson är på riktigt spelhumör.


vore fettfint med en seger.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela