nilssonjennipher

* everything for everyone, but nothing for yourself

Publicerad 2010-03-03 16:20:46 i VARDAG,

visst är det skönt att bara ha 1 lektion om dagen, men inte fan är det ju kul att sätta sig i bilen från töre & åka in till kalix för att ha just 1 lektion om dagen. att sen lektionen varar i 45 minuter känns ju också lite sådär halvt okej. då känns det ju mest jävligt mycket waist of time (och bensin) men what ever, det är ju snart slut på skiten. & ingen kan vara gladare än mig att ta studeten, true story! har förresten fått hem våra studentmössor nu, inte direkt snygga men.. ja.



efter skolan for jag till amanda där hon bjöd på nybakta bullar & kaffe. fett gott! låg och skrattade i hennes säng ett tag, sen tog jag mig själv i kragen & for och städade. så snart är jag 300 kronor rikare, inte dåligt för en fattig jävel som mig själv.

hade en massa saker jag hade tänkt skriva om, men allt blir bara skit så jag väntar med att skriva tills jag kan formulera mig bättre. måste gå & duscha nu, ska och se hockey i kalix på nån timme.

måste ju förresten passa på att skriva
GRATTIS I EFTERSKOTT
till jacob josefson som fyllde 19 igår!
synd att djurgården inte vann bara, hade väl varit en rätt skön present kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela