nilssonjennipher

* forever young, I wanna be forever young

Publicerad 2010-03-31 16:12:00 i VARDAG,

efter att ha spenderat förmiddagen i backen & sen varit på skolan och haft nk har jag nu fått välbehövligt (& efterlängtat!) påsklov. inte för att jag kommer ha mycket till lov egentligen. tur som FAN att jag har fått jobb, eftersom ante och hans familj ska fara till fjällen och vara borta hela veckan. kommer nog hinna sakna ihjäl mig några gånger skulle jag tro. tur jag i alla fall kan fördriva dagen på jobbet, kvällen är ju dock en annan femma. måste skaffa mig en hobby. jo, ska fan sätta igång med att träna tänkte jag. för det behövs, big time. har också tagit hem en hel drös med rester jag har kvar att göra i skolan. passar ju alldeles utmärkt att försöka göra bort dom nu.

bryter förresten trenden, ska INTE på den där jävla skotercrossen imorgon. märkte att det inte riktigt är min kopp te redan förra året. visst är det väl kul att vara ute & träffa folk man vanligtvis inte träffar så ofta, men va fan. det kan man väl göra på hotellet istället? känns inte värt att betala inträde till crossen, då jag i själva verket inte ser en enda minut på skotrarna. nä ni, tacka vet jag...



... SEMIFINAL! fett taggad är jag. blev ju som bekant linköping som djurgården kommer att spela mot. tror denna serie kommer vara mycket, mycket jämnare än mot brynäs. men, jag tror & hoppas stenhårt på mitt lag. så ja, istället för skotercrossen ska jag & amanda (eventuellt hilda & anniken också) förfesta till hockeyn. kommer bli betydligt bättre, hihii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela