nilssonjennipher

* I hate everything about you

Publicerad 2010-03-11 12:20:36 i VARDAG,


snyggaste katten i världen!

var & åkte skrillor igår på ishallen, eftersom vi var rätt mycket folk spelade vi "match". för mig gick det verkligen inget bra, blev till råga på allt skadad i mitt knä. ramlade några gånger, & fick dessutom en puck i det. så idag är det lite blått & gör ont. men det är väl smällar man får ta antar jag.

trots att det inte är världens bästa väder ute ska jag, fanny, danne & ante fara och köra skoter snart. väntar just nu på att killarna ska komma från kalix så vi kan fara vidare & grilla nånstans. ska bli väldigt intressant att se hur det går för mig att köra, hittar inga sånna där glasögon & det snöar ute. mycket jag kommer se, eller så inte. nåja, nog vet jag det ska gå bra. nu ska jag ta & packa ihop lite grejer och sen borde dom dyka upp här snart. pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela