nilssonjennipher

* I was made for loving you baby

Publicerad 2010-03-22 21:57:31 i VARDAG,

precis sett färdigt tredje kvartsfinalen mellan djurgården & brynäs, som djurgården mycket fint vann med hela 0-4. otroligt att wesslau höll nollan, men mirakel kan tydligen inträffa, uppenbarligen. nåja, jag ska absolut inte klaga. är så nöjd man kan bli, typ! bara hoppas dom vinner hemma på hovet på onsdag, så det inte behöver bli onödigt spännande.

har ju inte varit direkt flitig med att uppdatera under helgen, så tänkte att jag ju kan göra det.. typ nu. i fredags hade jag förmodligen den sämsta fredagskvällen genom tiderna. i alla fall den sämsta på mycket länge. låg hemma hela kvällen, ensam. kände mig typ som den ensammaste flickan i världen (kan ha blivit lite kryddat eftersom jag led av svår pms, men ändå)

på lördag däremot var det myyyycket bättre. eftersom jennifer fyllt år skulle vi såklart fira henne, så direkt hockeyn var klar (resultat från den matchen vill ni inte veta. eller inte jag i alla fall. har förträngt den) skjutsade ante mig & fanny till ryssbält där resten av tjejerna redan var samlade. åt svingod middag, började dricka & jaa.. så fortsatte egentligen kvällen kort sammanfattat. for till hotellet typ vid 12 tror jag, hade lika gärna kunnat stanna hos jennifer hela kvällen för på hotellet var det verkligen inget märkvärdigt. typ tråkigt.



  


& på söndag gjorde jag och ante jättemycket. eller så inte. låg i sängen från att vi vaknade halv 12 till 6 på kvällen. då for vi hem till byn, och fortsatte ligga i sängen. nja, förutom en timme då jag for & tränade innebandy. och justja, så var vi ju på kalas också hos min kusin. söndagar är fan sköna.

har varit ledig idag, men inte har man gjort något vettigt för det. fast kan ju bero på att jag haft mensvärk från HELVETET. typ velat dö hela dan. 10 alvedon senare och jag har fortfarande lika ont. kul liv man har som tjej. njeee.

här är 2 jävligt snygga bilder från typ förr-förra helgen också, i brist på något vettigt att skriva.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela