nilssonjennipher

* I'm gonna dace with somebody

Publicerad 2010-03-26 21:39:45 i HOCKEY,



JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

SEMIFINAL

SEMIFINAL

SEMI FUCKING FINAL

asså jag vet inte vad jag ska skriva
håller nästan på att DÖ av glädje tror jag

VISST

det är "bara" avancemang till semi
men VEM FAN BRYR SIG?

djurgården har inte varit i semi sen lock-outsäsongen
så helt ärligt SKITER jag i om ni tycker jag är överdrivet glad

FYYYFAN!

STRYK DET DÄR MED ATT JAG ÄR NYKTER IMORGON

imorgon ska det FIRAS
REJÄLT

HAHAHA
skrattar åt mitt inlägg, kommer förmodligen aldrig skriva ett fulare inlägg

eller JO om dom skulle vinna guld eller gå vidare från semin

asså det här kommer jag LEVA LÄNGE PÅ!

Kommentarer

Postat av: kitty ♥

Publicerad 2010-03-26 22:40:34

haha , grattis :D

Postat av: Julia<3

Publicerad 2010-03-26 22:45:55

Heejj vad hittar du på för skojj?

P&K<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela