nilssonjennipher

* keep it going louder

Publicerad 2010-03-04 18:13:02 i VARDAG,

redan torsdag idag, inte för att jag klagar, men tiden bara far ju iväg. helgen ser ut att bli bra, har inga direkta planer för morgondagen, förutom att vi ska boka biljetter till ingen mindre än LADY GAGA !!!!! fatta hur jävla KUL! den 7e maj kommer hon till stockholm, hoppas bara vi lyckas få tag på biljetter, skulle ju vara helt sjukt skoj! håller tummarna att det finns till oss.

& på lördag vet jag ännu inte om jag ska till stallet, eller om jag ska fara till kalix och se då ante spelar "företagscup" på hallen. beror på. klockan 4 ska jag i alla fall befinna mig i coop arena och se då djurgården pissar på luleå, hoppas jag. eller ja, jag ska vara där, och hoppas att djurgården vinner. för annars blir det jobbigt. & på kvällen blir det förmodligen utgång, som vanligt. men finns ju tyvärr inget vettigare att göra.

ikväll blir det antingen att fara till gastus, om han hinner komma hem. annars ska jag till amanda & se hockey och färga hennes hår. nu ska jag hur som helst gå & ta mig lite mat i magen innan jag typ dör av hunger. pöss!

Kommentarer

Postat av: Lien

Publicerad 2010-03-04 19:16:11

när släpps biljetterna till gaga? och JA du ska till stallet på lördag, du har låååååvat!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela