nilssonjennipher

* remember all the things we wanted

Publicerad 2010-03-14 11:52:47 i VARDAG,

har varit väldigt torrt med uppdateringar här på sistone, men har inte riktigt haft varken tid eller ork att skriva. i fredags for ju som sagt var jag & amanda till kalix och drack med ante & dom. for och bowlade, ledde hela tiden mot ante, men eftersom han FUSKADE lyckades han till slut vinna, med EN poäng. lagomt kul. nåja, fortsatte sen till before, minnet därifrån är väl inte det bästa, men tror inte jag hade tråkigt i alla fall.

äh, var inte speciellt sugen att skriva nåt nu heller, ska försöka få upp andreas ur sängen & få han med ut med skotern. är ju hur fint väder som helst!

sen måste jag ju bara få skryta över DJURGÅRDEN! inte bara för att dom säkrat slutspel för länge sen, utan för att dom i & med segern mot frölunda igår också säkrade ANDRAPLATSEN! fyyyfan, måste nog vara världens bästa känsla. typ! känns inte riktigt sant på nåt sätt, eftersom man efter dom senaste typ.. 6 säsongerna varit "van" med att djurgården har fått kämpa för att ens nå slutspel, eller ännu värre - kämpa för att slippa kvalserien. & i år kommer dom TVÅA! ja, jag är då jävliiiigt glad om inte annat! längtar till ikväll så man får veta vem dom väljer, borde ju bli frölunda kan man ju tycka. om inte HV väljer dom före så. ja, nu har jag nog tjatat klart. men lite segerbilder från gårdagens match måste jag bara få bjuda på.


KAN MAN BLI ANNAT ÄN GLAD NÄR MAN SER DEN HÄR?!
djurgården 2:a, luleå 10:a! HAHA!!!


   

Kommentarer

Postat av: Fegon

Publicerad 2010-03-14 12:31:51

Ragnarsson har boobies

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela