nilssonjennipher

* still it's hard, hard to see

Publicerad 2010-03-07 18:47:01 i VARDAG,

nu känner jag att det börjar vara dags för en vit helg snarast, är så less att vara bakis var & varannan söndag. så nu bestämmer jag mig för att inte dricka nånting i helgen, det behöver jag. min lever behöver nog det om inte annat. fast jag hade kul igår, var mycket folk ute för en gångs skull. förfestade hemma hos fanny, amanda, jag, jennifer, mari & jenny. for från töre typ kvart i 12 och for direkt på hotellet.

efteråt for vi på sibylla, fick vänta typ 74 år på att ens få beställa, och lika länge att få maten. så istället för att äta där for jag, amanda & ante hem till han och åt där. hade som vanligt planerat efterfest, men det slutade precis som det alltid gör - ingenting hände. ante somnade, amanda började må illa och jag.. ja jag gjorde väl egentligen ingenting.

fick alltså konstaterat en gång till att vi + efterfester inte riktigt fungerar.



vaknade svintidigt imorse, eller ja, halv 10 typ. väckte ante typ vid halv 11 har jag för mig, och efter det låg vi bara i sängen och halvsov fram tills pappa kom och hämtade mig klockan 2. kom hem, bytte om till stallkläder & nu har jag ganska nyligt kommit hem därifrån. väntar på middag, blir köttfärslimpa, är sjukt hungrig så det kommer smaka alldeles utmärkt kan jag tänka mig. klockan 8 är det innebandyträning, är inte det minsta sugen, men ska ändå tvinga mig dit. måste verkligen röra på mig. efter det kommer nog ante så då blir det bara soffan resten av kvällen, jag vet en som kommer somna tidigt ikväll...

bilderna lägger jag upp typ imorgon eller nåt, nu måste jag äta & sen byta om. var ändå inga många, typ 10 stycken om ens det, så jag tror ni överlever utan dom ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela