nilssonjennipher

* that boy is a monster, mo-mo-mo-monster

Publicerad 2010-03-06 20:09:16 i VARDAG,

YEEEEE, djurgårdsseger! fett skönt, nu slipper jag tröstdricka ikväll, får fira segern istället. var inte en direkt rolig hockeymatch, blev 0-1 bara. jag tycker det är mycket roligare att se matcher då pucken går i mål, och inte bara glider förbi mållinjen, träffar ribban osv. men ja, seger som seger. och det gäller speciellt mot luleå. så ikväll kommer jag vara en glad jennipher, wiiie.

kom ganska precis till fanny, har hunnit sminka till mig lite & öppna första ölen. inväntar fortfarande fröken enström som är och jobbar, men hon lär väl dyka upp här nån gång. sen kommer mest troligt jennifer och joinar oss, jenny också om jag inte har fattat allt fel. nåja, kommer bli kul i alla fall, har jag bestämt. nu ska jag gå & vara lite social med fanny istället för att bara sitta här som en annan nörd.

lite ny och bra festmusik kan jag väl bjuda på också!


major lazor ft nina sky - keep it going louder


jackie boys - everybody knows


sugababes - wait for you


sugababes - thank you for the heartbreak

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela