nilssonjennipher

* time is ticking and we can't go back

Publicerad 2010-03-26 18:54:39 i VARDAG,



fredag idag. (vad är skiten med att börja varje inlägg med att skriva vilken veckodag förresten?) bra fråga. som jag tyvärr inte har något svar på. känns som en helt okej ice-breaker i alla fall, så jag kommer nog köra med den ett tag till. bara så ni vet.

morgonen börjar med en (inte helt oväntad) försovning. lyckades snooza från 06:01 till typ 07:24. jävligt bra jobbat. hann nätt & jämt till skolan till klockan 8. tror lärarna börjar bli van med att jag droppar in i klassrummet typ 5-10 över varje morgon.

efter skolan gick jag till andreas, och jag kom ganska nyligt hem därifrån. han skulle & se fotboll i luleå, jag var sugen att följa men så kom jag på att djurgården har match ikväll. GÅR EJ ATT MISSA! så då vet ni vars jag kommer befinna mig hela kvällen. i soffan & heja fram världens bästa lag till semifinal. för ikväll kommer dom avgöra, tro mig.

ja, jag hade en massa saker jag hade tänkt skriva om.
men jag ser att klockan börjar närma sig nedsläpp,
måste hoppa i soffan & hitta en bekväm position.

KOM IGEN!



förresten!
i helgen ska jag & amanda vara nyktra!
känns lite pinsamt att skriva det här,
men jag kommer fan inte ihåg sist jag hade en helvit helg.
det är alltså på tiden.



önska oss lycka till, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela