nilssonjennipher

* to the sound of a heartbeat pounding away

Publicerad 2010-03-15 19:45:52 i VARDAG,

kan väl inte direkt påstå att första skoldagen efter lovet var ansträngande på nåt sätt, var bara jobbigt att komma sig upp ur sängen halv 7 imorse. hade i alla fall bara en lektion, sen slutade jag. värt? njee, tvekis. fast det visste jag ju förstås inte då jag for. hur som helst, for till andreas när jag hade slutat, var där ett tag & busade med milla, sviiinsöt! och jag som egentligen inte gillar hundar, det ni.

sen skulle han till haparanda så då gasade jag hem & fick lite lust att fara till luleå. ringde amanda, & hon ville följa. så vi for, jag tänkte hitta nåt att ha på mig i helgen eftersom jennifer w fyller år, men det gick ju lagomt bra. kom hem tomhänt. lyckat när min garderob ekar. nje!

dirr jag kom hem la jag mig i soffan med världens fetaste huvudvärk. försökte bota den med 2 avsnitt CSI & lite sömn, funkade ej. pappa väckte mig, jag åt middag & tog två panodil. hjälpte typ inte heller. så sen dess har jag legat och halvsovit på soffan fram tills nu. och nu börjar det släppa, äntligen. kanske är det för att jag vet att ♥-at är på väg hit? hihiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela