nilssonjennipher

* who wants to be alone

Publicerad 2010-03-27 21:29:23 i PARTY,

klockan är halv 10, jag är långt ifrån färdig inför kvällen. har iallafall börjat dricka. men jag tar det lugnt, är ju trots allt bara jag och amanda här på förfesten. bara jag är klar till typ 12 så är jag nöjd. går just nu runt med en av antes tröjor, orkar inte ta på mig min klänning och strumpbyxor ännu. vet hur dom ser ut efter ett litet tag, inte snyggt. imorgon ska ni få se en bild på hur fina mina strumpisar var förra helgen. fast jag gick ju såklart inte ut med dom, haha. nu ska jag i alla fall gå ut en sväng & sen fortsätta med sminket. undra om det är många som ska ut ikväll?


nelly furtado ft tiesto - who wants to be alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela