nilssonjennipher

* you left a hole where my heart should be

Publicerad 2010-03-25 15:27:18 i VARDAG,

torsdag idag om ni nu möjligtvis missat det. och igår var det onsdag, vilket innebar att djurgården spelade den 4e kvartsfinalen mot brynäs. DJURGÅRDEN VANN! fifan hur skönt. ville nästan dö av avundsjuka när jag såg hur stor klacken var. hade velat vara där! fick nöja mig med att ligga hemma i soffan och se, vilket ju i och för sig också funkade rätt bra. kul att det var fimpen (som typ aldrig annars gör mål) som avgjorde matchen. eller avgjorde kanske var fel ord, men det var ju han som fixade segern, eftersom han gjorde djurgårdens båda mål. äh, ni fattar vad jag menar. annars är ni tröga.



har för övrigt fått JOBB under hela påsklovet, på tele alltså. fatta hur skönt! äntligen får jag pengar, som jag har längtaaaaat! nog för att det förmodligen hade varit skönt att vara helt ledig en vecka, men nog jobbar jag hundra gånger hellre och får pengar. ska dit nu på måndag & tisdag och fräscha upp mitt minne, har nästan glömt bort hur man gör. eller nä, så illa är det inte. men är ju ändå ungefär 7 månader sen jag var där och jobbade sist.

vad mer intressant ska jag skriva? att vi i BF3 nu har planerat in en till klassfest kanske? eller typ en hel klassdag egentligen. först ska vi spela innebandyturnering hela dan, sen fortsätta & äta middag, vidare till relaxen för en massa mys, dricka + lekar. kommer bli hur kul som helst känner jag på mig!

Kommentarer

Postat av: Elin, one of a kind

Publicerad 2010-03-25 17:17:24

Det kommer att bli super! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela