nilssonjennipher

* all I know is that I'm lost without you

Publicerad 2010-05-05 12:58:53 i VARDAG,

fyfasen vad skönt, var & pratade med lite lärare idag. får godkänt i både religion & samhälls, WEII! lämnade in en hel drös med rester dessutom, nu har jag bara en ynka uppgift kvar, sen är jag officiellt HELT klar på furuhedsskolan. FATTAR NI?! det är ju helt sjukt. framförallt sjukt S-K-Ö-N-T, nu är det bara börja tagga inför studentveckan, som för övrigt redan är planerad in i minsta detalt. längtar som ett psyke! kommer bli så jävla kuuuul!


kan ju vara nöjd över att ha haft världens goaste tjej i klassen i 3 år iaf ! <3


vet inte riktigt vad jag ska fördriva resten av dagen med. städade gjorde jag igår & det är inget direkt kanonväder ute. träningen ikväll är tydligen inställd, synd. var fan träningssugen eftersom jag inte var i måndags. & andreas kommer inte förrän inatt nån gång... tror i alla fall jag ska byta om och bege mig ut på en långprommis, sen bädda ner mig i soffan och se några avsnitt scrubs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela