nilssonjennipher

* can we pretend that airplanes in the nightsky are shooting stars

Publicerad 2010-05-27 13:12:52 i PICTURES,

tycker det är kul att sitta & kolla på gamla bilder på mig själv & mina vänner.
titta hur olik mig jag ser ut, eller det tycker jag iallfall.
på vissa bilder tycker jag inte ens det som ut som mig, haha!


amanda, jag & heidi sommaren -2007


jag & amanda våren -2008


fanny & heidi sommaren -2008


jag & jenny sommaren -2008


jag & amanda luleåkalaset -2008


heidi & fanny luleåkalaset -2008


sandra & amanda hösten -2008


jenny & fanny vintern -2008


finns verkligen HUR MÅNGA roliga bilder som helst, skulle kunna lägga in typ tusen till.
men erkänn att vi alla har varit riktigt snygga för några år sen..?
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela