nilssonjennipher

* even the best fall down sometimes

Publicerad 2010-05-02 15:55:35 i VARDAG,

har haft en svinbra helg, riktigt kul har det varit. i fredags for jag, amanda & fanny på b4. var väl helt okej där, ganska mycket folk & bra musik. har för mig att det stängde klockan två, hur som helst så for vi hem typ just före det stängde. vaknade fan halv 9 morgonen efter, eller ja, jag blev ju väckt. men ändå, fan så tidigt. amanda sov på soffan hos ante, & hon hade varit vaken sen halv 7, haha. så jag slapp ju i alla fall vara vaken helt ensam. vi bäddade ner oss i soffan & halvsov till en wallander-film. väckte ante kring halv 11 har jag för mig, och sen kring 2 for vi till töre.

heidi kom till mig & färgade mitt hår, vilket behövdes! hoppade i duschen, och började göra oss klar. kring 6 kom sen resten av folket & så började vi med maten. sviiingott, grillat + kroketter + sallad + tzatsiki + vitlöksbröd. sen satt vi bara hemma hos oss, drack & pratade om allt möjligt. kom förbi lite mer folk senare, & vid halv 12 gick vi ner på puben. var inte överdrivet mycket folk där, men ändå roligt. ´



har varit jobbigt på morgon, ante har nämligen lämnat mig & farit till malmö. så fjantig som jag är har jag till & med hunnit gråta en skvätt, och han ska vara borta typ 3 dagar. känns som en jävla evigheeeet. åh! är ju jobbigt att vara såhär kär, så fort han är borta så vill jag nästan dö av saknad. får hoppas att tiden går riktigt fort så jag får goas med han snart igen... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela