nilssonjennipher

* I can see that you're a party animal like me

Publicerad 2010-05-31 09:23:01 i VARDAG,

trots att jag inte bloggat nåt under helgen har det hänt en massa saker som jag velat/tänkt skriva om.

till att börja med:


världens bästa, & då menar jag verkligen världens bästa, NILS EKMAN har skrivit på ett 3-års kontrakt med djurgården. fyfan, kunde inte tro att det var sant när jag fick höra det. nisse var min första riktiga idol, minns hur stolt jag var när jag fick en "ekman #3" tröja av pappa i typ 12års present. förbaskat kul att han kommer tillbaka! nu är ju bara drömmen att mackan skulle ta sitt förnuft till fånga och stanna åtminstonde 1 år till i djurgården. skulle ta mig fan vara perfekt. för fredde har jag typ gett upp hoppet om. tror tyvärr inte han kommer tillbaka. inte än i allla fall.

och för det andra:

så är nu resan bokad, som ni kanske förstod i mitt tidigare inlägg. blev cypern i år igen tillslut, men jag klagar absolut inte. förra resan vi var på var helt sjukt bra, så tror denna kommer bli minst lika kul. nu är det bara en jävligt lång nedräkning innan det faktiskt är dags att åka. 16 augusti far vi hur som helst! åh, längar!

...och slutligen:

var ju till kiruna igår. åkte redan halv 8 från gammelgården, var ju sådär lagomt pigg. sov i stort sett hela vägen upp dock. spelade match halv 4, och den slutade (ganska orättvist) 0-0. vi hade flera chanser, och jag hade också ett par som jag bara BORDE ha satt. så jävla dålig. sen att mitt knä blev cp igår gjorde ju inte saken bättre direkt, blir det inte bättre måste jag ringa till grytnäs. sjukt tråkigt om det redan ska förstöra när jag nu börjat komma igång..

är väldigt länge sen jag la in ny musik, så här har ni några jag tycker är rätt braaaaaaaa


rasmus seebach - natteravn

david guetta ft fergie - getting over you

katy perry ft snoop dogg - carlifornian girls

travis mccoy - billionare

 

... & till sist: charlie växer som FAN! för fort, snart är han fullvuxen. nä, inte riktigt. men han växter som tusan. har lite nya bilder som jag ska ta och lägga in såfort jag är hemma i töre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela