nilssonjennipher

* I could really use a wish right now

Publicerad 2010-05-31 14:08:09 i VARDAG,

är hemma i töre nu, åkte hit typ vid 12 efter att jag & andreas varit på valhall och ätit lunch. var ju fint väder, därför jag åkte hit - hade tänkt lägga mig ute och pressa lite. men vad händer när jag kommer hit?! jo, såklart blir det PISSIGT väder, solen går i moln och dessutom börjar det regna. blev lite irriterad. men ändå skönt att vara här, måste dessutom packa för imorgon far vi på "klassresa" eller vad man nu kallar det. iallafall så ska vi med BF 1, 2 & 3 först till skellefteå imorgon, och sen på eftermiddan fortsätter vi 3or till umeå och är där tills på torsdag. ska bli riktigt kul, får jag hoppas. kommer såklart sakna mitt snoss, men får ta igen det i helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela